I Feel good.

Hola! Nu sitter jag i receptionen på vårt hotell. Det visade sig att man har wifi bara här så jag kan iallafall blogga lite :)
___________________________________________________________________________


Igår när vi kom fram så var jag lagom slut. Jag hade inte tagit reda på hur lång tid resan skulle ta, därför blev jag rätt så chockad när jag fick reda på att det rörde sig om 6 - 6, 1/2 timmar! Men det fixade sig ändå. När vi kom fram, typ vid tolv tiden, så kröp jag snabbt ner under täcket och somnade.

Nu har jag ätit frukost och vi ska snart in till staden för att handla lite mat osv. (Måste hitta ett par solglasögon, glömde mina hemma). Imorse när jag vaknade var vädret sådär, så ganska kallt ut och himlen var lite lätt gråfärgad. Nu är dock vädret jätte fint osv.

Puss och kram Andrea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0