my day in words

Hello! Hur mår ni? Idag har jag vart i skolan sedan halv tio, haft vanliga lektioner mm. Vi hade även simmning idag vilket var sådär. Vi skulle simma ett par längder och träna på att livrädda en docka. Kul. Riktigt kul. Haha, men det var ju roligare än lektioner iallafall. Efter simmningen åkte vi (jag och Matti) hem till moi, jag hjälpte henne lite med pluggandet till moppeprovet som är snart någongång. (Jag har ju redan klarat det, för jag är bäst) Men nu hoppas jag på Mathilda, she's going to make it! Vi gjorde inte så mycket annat.. Lyssnade lite på musik och snackade typ. Det var trevligt! När hon drog hem så passade jag på att titta på ett avsnitt av pretty little liars! AAH i love it! Nu har jag käkat middag för nån timme sen och tänkte ta en kopp te och ta fram lite matte plugg. Kramar på er, Andrea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0