taking the bus

Hello! Hur mår ni? Jag har precis spelat match mot Skuru vilket gick sisådär.. Vi var lite färre på avbytarbänken idag vilket gjorde oss väldigt trötta! Men jag kände ändå att det var ett super bra spel!

Farsdag idag. Trevligt. Vad har ni tänkt att ge bort/göra? Jag hade tänkt att fixa i ordning en middag med förrätt, huvudrätt & en efterrätt till pappsen! Det vet jag att matvraket kommer att uppskatta.. Haha. (Jag känner att humorn är på topp)

Nu är jag på bussen och är super trött! Det är väldigt jobbigt att sitta på en buss fullt med människor som man troligtvis känner och se helt totalt förstörd ut. Som jag ser ut efter en match ;) (därför får ni inte en nytagen bild, utan en från igår istället). Jaja, nu ska jag fortsätta gömma mig bakom sätet framför mig! Hejdå, kram Andrea!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0