NEW YORK

Nu har vi bokat biljetterna till New York!!

Det blir alltså under påsken med pappa och Elli, kommer att bli superkul!
Är super lycklig!
Har verkligen velat åka dit i typ 2 år nu, usa är nog mitt absoluta favorit land, och det blir tredje gången vi far dit! 

Det är sjukt hur mycket vi reser hela tiden, vi har inte ens hunnit dra till Vietnam än (åker om 18 dagar!!) och så har vi redan bokat nästa semester, pappa och Elli är sjuka haha, och det tackar jag för!
Hatar dock att prata om mina resor heltiden.. Det är nog för jag känner mig lite bortskämd, men jag är väll inte den enda som reser?:)

Nån läsare som varit där? Berätta gärna!! Hur var det?
Vilka saker ska man se/göra?

Kram!


Kommentarer
Postat av: P A U L A M O I S I O L A

Fin blogg!:)

2012-11-27 @ 09:31:01
URL: http://paulamoisiola.blo.gg
Postat av: emma

Fin blogg! Medverka gärna i veckans blogg på min blogg! Kanske utser dig som vinnare ? :) kram

2012-11-27 @ 18:24:01
URL: http://sandquists.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0