Pretty Little Liars

Hej allesammans! Dagen har vart awsome, som Matti nämnde så var vi i stan idag. Jag handlade lite saker som kommer upp på bloggen imorgon. När vi kände oss klara så drog vi hem till mig, kollade lite tv, käkade kaksmet, haha. Lite senare på kvällen gick jag och mamma på ett friskis och svettis pass, fasen va kul det va! det är så skönt efter en träning att känna sig sådär härligt utvilad ni vet! Efter detta så har jag tagit det lite lungt, duschat och drogat lite PLL, aka pretty little liars. jag har precis börjat följa serien men gud va den är lättberoende! 
 
Imorgon blir det att träffa mina vänner från seglarlägret i sommras, längtar efter dom sjukt mycket! Nu tänkte jag sätta på ett till avsnitt av Pretty Little Liars, och sedan dra mig till sängs. Bye! 
  

 
(en äldre bild av mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0