Goooodmorgoon

Godmorgon!
 
Tänkte berätta lite om vad som händer idag, men jag börjar med gårdagen.
 
Efter skolan stack jag hem till Andrea för att plugga lite So, men tror ni att vi pluggade? 
Istället lassade vi i oss hemmagjord cockiedough glass, satans gott!
Vi hade sen typ is/snö krig (don't ask ;)) Haha..
 
Typ vid fem halv sex tiden tog jag bussen till Gullmars för att möta upp Zachis, käkade middag och så där, sen kom jag hem vid midnatt och somnade med en gång.. hade tänkt att blogga :( (vet inte varför jag var så trött haha?) :)
 
Jaja, nu så ska jag göra mig iordning för att åka till pappa,
vi ska köra Gocart vilket kommer att bli jävligt kul! Senare ikväll kanske jag ska träffa Madeleine och Andera? Inte helt hundra! 
 
Vi hörs! ♥
 
(gammal bild)

Kommentarer
Postat av: Andrea 😱

SKA NI KÖPAA GOCART 😱😱😱😱😱

2012-11-24 @ 11:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0