Breakfast

Har stått och bakat scones nu på morgonen till frukost. Riktigt gott!
Nybakade scones och varm choklad med vispgrädde, inte helt fel.
Jag gillar att göra frukost, och sen sitta och äta den lääänge.
Riktigt skönt faktist, speciellt om man är ensam hemma och har hela köket och allt för sig själv, då kan man göra lite vad man vill, haha!
 
Ofta när jag har sovmorgon och så brukar jag slänga ihop en omelett eller nått annat gott eftersom jag är så trött på att bara trycka i mig en tråkig macka eller lite yogurt.
 
Om ni har ett bra och relativt enkelt frukostrecept så får ni mer än gärna dela med er!
Jag är alltid ute efter att testa något nytt!
 
 
 Pussar och Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0